Σκύβοντας πάνω ἀπ᾿ τῆς ψυχῆς μου τὴ συσκότιση

στίχους ἰσχνοὺς θὰ ἐπιδείξω
ἀποκλεισμένους ἀπὸ ἀπρόσμενη κακοκαιρία
ποῦ πλήγωσε θανάσιμα
κάποιο δειλό μου λυκαυγές.

Πολλὰ θὰ λὲν οἱ στίχοι αὐτοί,θὰ δεῖτε, θὰ διαβάσετε.
Ὁ τελευταῖος μόνο στίχος τίποτε δὲν θὰ λέει.
Κοιτώντας θλιβερὰ τοὺς προηγούμενους θὰ κλαίει.

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Λογική κι ευαισθησία



Σου φωνάζει «Φύγε! Φύγε μακριά! Δεν ακούς;»
Πώς να σ’ ακούσω, καρδιά μου;
Χρόνια σ’ έχω σφαλισμένη σε φρούρια ψηλά!
Κανείς να μη σε δει!
Κανείς να μη σ’ ακούσει!
Κανείς να μη σ’ αγγίξει!
Φυλακισμένη από φόβο, να μη νιώσεις!
Σε λένε ευαίσθητη καρδιά μου…
Μα… εσύ ξέρεις πως ευαισθησία
δεν είναι η δειλία.
Ευαισθησία δεν είναι ο φόβος,
ο τρόμος σου να ζήσεις.
Όχι! Δεν είναι ευαισθησία!
Την λένε λογική…
Σκέψου!
«Μη σκέφτεσαι» φωνάζεις, καρδιά μου
«Νιώσε» φωνάζεις, καρδιά μου
«Νιώσε» ουρλιάζεις, καρδιά μου…
Μα… όπλο των ανθρώπων ο λόγος
Μαχαίρι: ο λόγος
Η προίκα των ανθρώπων…
Ο λόγος σου λέει «Ξέχνα! Ξέχνα και προχώρα!»
Μα να ξεχάσεις τι; Τι; Όσα δεν έζησες; Όσα δεν ένιωσες; Όσα δεν πίστεψες; Όσα αρνήθηκες;
Τι να ξεχάσεις; Τι;
Εδώ ξέχασες να ζήσεις….

 Δημιουργός : Mips

2 σχόλια:

  1. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ...ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ!!!
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ....ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΛΙΓΗ ΕΠΙΜΟΝΗ...ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΛΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ!!!
    ΕΥΓΕ ΜΑΡΙΑ...ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αληθινό...αυτή η διαμάχη αναμεσα στη λογική και στην ευαισθησία..είναι αφόρητη κάποιες στιγμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή